Kamraellátó webáruház | Szeged

Kérdése van? Hívjon minket!

Ügyfélszolgálat: +36 (30) 237-7472

GYIK

Válogatás a gyakran felmerülő kérdésekből és a rájuk adott válaszokból, hogy neked könnyebb legyen dönteni! Válaszd a biztos megoldást, és vásárolj nálunk! Ha kérdésed marad, ne habozz, hívj minket az ügyfélszolgálaton! Várjuk a hívásodat, hogy a segítségedre lehessünk!

  1. A rendelés alapból Barion kifizetéssel lett leadva, csak valamiért nem sikerült elsőre: semmi gond nincs, a fiókba való belépés után be kell menni a Megrendelések menüpontba, ott kiválasztani az aktuális rendelést, majd ott lehetőség lesz az újbóli online kifizetésre.
  2. A rendelés valamilyen más fizetési móddal lett leadva: ez is megoldható természetesen, email-ben vagy telefonon értesítsd az ügyfélszolgálatunkat erről a szándékról, ők megváltoztatják a fizetési módot a rendelésen, és ezután meg fog jelenni ugyanúgy a Megrendelések menüpontban az utólagos kifizetés.

Kollégáink igyekeznek minél előbb teljesíteni a rendeléseket, hogy a lehető leghamarabb megérkezzen hozzád, ez kb 2-3 munkanapot jelent.

Ha ez az eset bekövetkezik, akkor kedves ügyfélszolgálati munkatársaink keresni fognak telefonon vagy emailben, és lehetőséged van helyettesítő terméket kérni.

A rendelés leadásakor elfogadott ÁSZF szerint 14 napunk van visszautalni az összeget. Természetesen ez nem szokott ennyi ideig tartani, általában 3-4 napon belül visszaküldjük.

 

Igen, van lehetőség egy egyszeri módosításra telefonon vagy email-ben a rendelés leadása után 24 órán belül.

 

Semmi gond nincs, több opció is lehetséges.

Ha regisztráltál:

  • újból meg tudod kísérelni a fizetést a Megrendelések menüpontban
  • elutalod az összeget a bankszámlánkra
  • telefonon vagy emailben szólsz nekünk, hogy utánvétre módosítanád a fizetési módot

Ha nem regisztráltál:

  • elutalod az összeget a bankszámlánkra
  • telefonon vagy emailben szólsz nekünk, hogy utánvétre módosítanád a fizetési módot

 

Sok előnnyel jár, többek között:

  • elsőként értesülhetsz legújabb termékeinkről hírlevél formájában;
  • nyomon követheted rendeléseid státuszát (állapotát);
  • jelentősen csökkented a rendelésed leadásának idejét;
  • nem kell kitöltened minden alkalommal a rendelési adatokat;
  • utólag is ki tudod fizetni a rendelésedet online.